مرکز آموزش بنیان

آموزش تکمیل فرم پیش ثبت نام

باسلام و احترام،
در این قسمت می‌خواهیم مراحل تکمیل فرم پیش ثبت نام را قدم به قدم پیش برده و تمامی نکات موردنیاز در این راستا نیز گفته خواهد شد.

مرحله اول : انجام مصاحبه حضوری

در اولین مرحله نیاز است تا با مراجعه به مدرسه بنیان اقدام به ثبت درخواست مصاحبه حضوری نمایید و سپس پس از طی شدن مراحل اداری، پیامکی مبنی بر تایید و یا عدم تایید دانش آموز برای شما ارسال خواهد شد.

‌مرحله دوم : مراجعه به وب سایت بنیان

پس از تایید دانش آموز توسط مدرسه بنیان و دریافت پیامک تاییدیه نیاز است تا با مراجعه به bonyanschool.ir ادامه مراحل تکمیل فرم پیش ثبت نام را انجام دهید.

مرحله سوم : ثبت نام در وب سایت بنیان

در این قسمت نیاز است تا مطابق تصاویر زیر بر روی قسمت پنل کاربری و سپس ثبت نام کلیک کرده و موارد خواسته شده را تکمیل نمایید.

مرحله چهارم : تایید شماره موبایل

پس از تکمیل فرم ثبت نام، یک کد تایید برای شما ارسال خواهد شد که نیاز است این کد وارد نمایید تا حساب کاربری شما تایید شود و بتوانید ادامه مراحل را طی کنید.

مرحله پنجم : تکمیل فرم پیش ثبت نام

پس از تایید حساب کاربری خود، به صفحه فرم پیش ثبت نام انتقال خواهید یافت که در این صفحه نیاز است کد ملی دانش آموز را به صورت صحیح و با اعداد انگلیسی وارد نموده و بر روی دکمه بعدی کلیک نمایید.

در صورت صحیح بودن کد ملی و مجاز به تکمیل فرم، نیاز است تا تمامی اطلاعات درخواستی فرم با دقت تکمیل نمایید و بر روی دکمه ثبت در آخرین قسمت فرم کلیک نمایید.

مرحله ششم : در انتظار برای بررسی اطلاعات

در آخرین مرحله پس از ثبت فرم پیش ثبت نام، پس از بررسی اطلاعات شما در طی ۲۴ ساعت آینده توسط مدیریت مدرسه بنیان پیامکی مبنی بر تایید و یا عدم تایید دانش آموز برای شما ارسال خواهد شد و در صورت تایید می‌توانید ادامه مراحل ثبت نام را انجام بدهید.